HSO ry:llä on uusi hallitus!

HSO ry valitsi kevätkokouksessaan uuden hallituksen, joka järjestäytyi myöhemmin seuraavasti:

Valittiin hallituksen puheenjohtajaksi Matti Mamia. Hallituksen jäseniksi valittiin Jesse Vasankari (vpj), Niina Lyijynen (sihteeri), Aleksi Hietala, Liisa Repo ja Laura Kontiala. Varajäseniksi Teemu Kaskela ja Panu Ahjos.

Teemu Kaskela jatkaa rahastonhoitajana ja Liisa Repo nimettiin jäsenasiainhoitajaksi. Toiminnantarkastajaksi valittiin Timo Glad ja varatoiminnantarkastajaksi Mira Auer.

Tänä vuonna HSO ry on jo osallistunut Kontula Electronic tapahtumaan Kuplyriikkaa-ohjelmalla, joka toi taas Kupla Kodittoman ihmisten pariin tässä urbaanissa musiikkifestivaalissa. HSO ry:n jo kuuluisa banderolli ’Sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puolesta’ oli jälleen Vapunpäivänä Työväen marssilla mukana. Nyt pidämme kesätaukoa ja jatkamme toimintaamme elokuun puolella, jolloin luvassa on yhteistyötapahtuma Taiteiden Yössä Myllypurossa.

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.